Aktualności

Czy opłaca się inwestować w reklamę świetlną?

Czy opłaca się inwestować w reklamę świetlną?

Inwestycja w reklamę to podstawa sprawnie funkcjonującego i rozwijającego się biznesu. Jednym z najpopularniejszych materiałów do promocji firmy jest reklama świetlna. Dowiedz się, czym ona jest, czy reklama świetlna LED jest skuteczna i – przede wszystkim – czy warto w nią inwestować.

Reklama LED to rodzaj nowoczesnych instalacji, które cechują się znakomitą widocznością o każdej porze dnia i nocy. Stanowi ciekawą i bardzo skuteczną formę reklamy, doskonale zauważalną nawet z dużej odległości. Rozmaite kształty i rozmiary reklamy, a także piękna, intensywna kolorystyka i wzornictwo zapewniają efekt godny zainteresowania. Wyświetlacze reklamowe wyróżniają się wyjątkowym designem, który przyciąga wzrok przechodniów bądź kierowców.

Świetlne reklamy są produkowane z wyselekcjonowanych materiałów, cechujących się bardzo dobrą odpornością na niekorzystne warunki pogodowe. Dzięki temu można je bez obaw montować po zewnętrznej stronie praktycznie każdego budynku – biurowca, domu czy innej nieruchomości.

Atutem neonów i tablic LED reklamowych jest także relatywnie mała cena wykonania oraz utrzymania. Zastosowanie energooszczędnych paneli i taśm sprawia, że koszt comiesięcznych opłat za prąd nie jest wysoki. Nowoczesne konstrukcje pobieraną marginalne ilości energii. Wydatek poniesiony na projekt i jego realizację szybko się zwraca, m.in. w formie zysków generowanych przez nowych klientów pozyskanych dzięki reklamie.

Reklama świetlna to bardzo polecany sposób na wyróżnienie sklepu bądź firmy oraz przyciągnięcie potencjalnych klientów. Estetyczne, starannie zaprojektowane i wykonane tablice LED reklamowe pozwalają również budować pozytywny wizerunek marki wśród odbiorców. Reklama ulokowana w odpowiednim, dobrze widocznym miejscu, dociera do wielu osób, przyczyniając się do zwiększenia rozpoznawalności marki. Inwestycja w ten rodzaj promocji przynosi więc wiele korzyści firmie. Czy ma jednak jakieś wady?

Decydując się na montaż reklamy LED, należy liczyć się z koniecznością czyszczenia tablic czy szyldów. Deszcz, śnieg, smog i innego typu zanieczyszczenia mogą bowiem osadzać się na materiałach reklamowych, wpływając niekorzystnie na ich estetykę. Ponadto może się zdarzyć, że w tablicy LED przepali się dioda. Dzieje się to jednak rzadko i dopiero po bardzo długim czasie użytkowania. Nowoczesne wyświetlacze reklamowe są produkowane z wysokiej jakości komponentów, gwarantujących długotrwałą żywotność i użyteczność.

Rodzaje i formy reklamy świetlnej

Sprawdzeni producenci reklamy świetlnej, w tym firma oferują rozmaite rodzaje reklamy. Do najpopularniejszych form należą m.in. świecący pylon, litera, znak oraz bryła przestrzenna, wyświetlacz reklamowy, neon, kaseton oraz tablica ledowa. Reklama może występować w różnych rozmiarach, zarówno w formie niewielkich, zaledwie kilkucentymetrowych elementów, np. liter, jak i paneli wielkogabarytowych. Tak duży wybór rodzajów, wielkości czy kształtów pozwala na łatwe dopasowanie produktu do potrzeb i oczekiwań klienta oraz jego biznesu.

 

Wpisy na blogu

Jak przygotować się do współpracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnętrznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oświetlenia reklamy świetlnej | Jak przebiega montaż podświetlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe
Zadzwoń