Aktualności

Jakie są skuteczne formy reklamy wewnętrznej?

Jakie są skuteczne formy reklamy wewnętrznej?

Pomimo ciągłego rozwoju i rosnącej popularności reklamy internetowej, tradycyjne rodzaje reklamy wewnętrznej wciąż mają duże znaczenie dla kreowania wizerunku i budowania rozpoznawalności marki. Jakie są najskuteczniejsze formy reklamy wewnętrznej? Przedstawiamy je poniżej.

Zalety reklamy wewnętrznej

Duża popularność reklamy indoor wynika przede wszystkim z jej efektywności. Reklama wewnętrzna skutecznie informuje klienta o marce bądź produkcie, a ponadto pełni funkcję marketingową, sprzedażową i wizerunkową. Odpowiednio zaprojektowane i wykonane nośniki są dobrze widoczne dla potencjalnych klientów, co pozwala reklamodawcy dotrzeć do odbiorcy ze swoim przekazem i utrwalić wizerunek marki w pamięci. Jednocześnie różne formy reklamy wewnętrznej nie są nachalne ani inwazyjne, a przez to nie drażnią odbiorców. Osoby mające styczność z wewnętrznymi nośnikami reklamy nie są więc nastawione do nich negatywnie. Reklama indoor nie psuje wizualnie przestrzeni, może być zatem montowana w różnych miejscach, bez obaw o niekorzystny wygląd pomieszczenia.

Wewnętrzne nośniki reklamy, takie jak np. litery przestrzenne czy szyldy, mogą stać się jednym z elementów identyfikacji wizualnej firmy. Estetyczne nośniki sprawdzą się również jako ciekawy fragment zabudowy przestrzeni, czego przykładem są ścianki wystawiennicze. Formy wewnętrznej reklamy cechują się ponadto wysoką trwałością, co sprawia, że zachowują swą użyteczność i walory estetyczne przez długi czas.

Skuteczne rodzaje reklamy wewnętrznej

Reklama wewnętrzna jest powszechnie wykorzystywana do oznaczania stoisk w sklepie, siedziby firmy, kawiarni, klubu czy restauracji. Znajduje też zastosowanie jako nośnik promocyjny stosowany na różnego rodzaju wystawach czy targach handlowych. Wyróżnia się kilka rodzajów reklam wewnętrznych. Szczególną popularnością wynikającą z wysokiej efektywności cieszy się roll up, czyli plakat przymocowany do stabilnego stojaka. Służy do przedstawienia nazwy, logo marki albo ważnych punktów z przygotowanej oferty firmowej.

Skuteczna reklama wewnętrzna to również litery przestrzenne, zwłaszcza wersje podświetlane. Litery 3D cechują się wyjątkowymi walorami estetycznymi. Dzięki

wykorzystaniu stosownych materiałów i nowoczesnych maszyn możliwe jest wykonanie bardzo zaawansowanych technicznie projektów, z których powstają prawdziwe małe dzieła sztuki. Te wewnętrzne nośniki reklamy prezentują się doskonale zwłaszcza w kawiarniach, klubach czy innych lokalach gastronomicznych, ale ich zaletą jest wszechstronność – mogą być bowiem wykorzystywane w każdej branży. Są energooszczędne i trwałe, a przy tym proste w montażu. Ich wysoki poziom estetyki przyciąga wzrok odbiorców, dzięki czemu doskonale spełniają one funkcję reklamową czy informacyjną.

Warte uwagi są też standy. To skuteczna reklama wewnętrzna, która przykuwa uwagę klienta i szybko przekazuje im ważny komunikat. Standy budzą zainteresowanie odbiorców, zwracając ich uwagę na dany produkt, miejsce czy usługę, a tym samym mogą skłonić ich do określonych zachowań, np. zakupu towaru.

Wpisy na blogu

Jak przygotować się do współpracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnętrznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oświetlenia reklamy świetlnej | Jak przebiega montaż podświetlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe
Zadzwoń