Aktualności

Ledowa forma reklamy – reklamy podświetlane LED

Jeśli zależy Ci na maksymalizacji widoczności Twojego baneru niezależnie od warunków zewnętrznych, skorzystaj z rozwiązań ledowych. Przestrzenne nośniki reklamowe ze wbudowanymi diodami LED charakteryzują się ponadprzeciętną wytrzymałością na uszkodzenia i doskonałą relacją ceny do jakości wizualnej. Dowiedz się więcej o reklamie podświetlanej z lektury niniejszego artykułu – przedstawiamy tutaj najważniejsze informacji o technologii LED zaprzężonej do produkcji szyldów i kasetonów, które przyciągają uwagę klientów i budują rozpoznawalność marki.

Skuteczność reklamy podświetlanej LED

Skuteczność reklamy LED należy oceniać z perspektywy wpływu wizualnego na otoczenie i zdolności do przyciągania uwagi potencjalnych odbiorców usługi. Dokonanie przez klienta zakupu w sklepie stacjonarnym następuje po zainteresowaniu go ofertą i wzbudzeniu chęci poznania dodatkowych informacji. Reklama podświetlana LED ma niebagatelne znaczenie na tym początkowym etapie nawiązywania relacji z konsumentem.

Jej efektowny wygląd i elementy świetlne wyróżniające z otoczenia informują o lokalizacji sklepu, wskazują na witrynę z najważniejszymi składnikami oferty i zapisują w świadomości wygląd logo przedsiębiorstwa. Podświetlone nośniki reklamowe pełnią swoje funkcje w całym cyklu dobowym. Światło LED świetnie komponuje się z architekturą miejskiego krajobrazu i wymyka się oskarżeniom o nachalność przekazu marketingowego.

Ogromne znaczenie mają również kwestie optymalizacji kosztów tworzenia reklamy i późniejszej eksploatacji. Minimalne zużycie energii przez ogniwa LED plasuje je w kategorii oszczędnych form reklamy zewnętrznej, przystosowanych do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych. Sam projekt nośnika fizycznego (np. baner lub kaseton reklamowy LED) podlega rygorystycznej kontroli jakości, która eliminuje wszelkie błędy i niedociągnięcia. Zapoznaj się z portfolio realizacji w PSM Technik — znajdziesz tam inspiracje do tworzenia własnych projektów, które wykonamy z zachowaniem najwyższej dokładności.

Kiedy warto zdecydować się na kasetony podświetlane LED?

Reklama świetlna LED jako zewnętrzna forma marketingu szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku firm mających siedzibę w pobliżu zatłoczonych arterii miejskich. Kasetony podświetlane LED nieustannie przyciągają uwagę przechodniów. Długotrwałe oddziaływanie na podświadomość konsumentów przynosi zauważalne efekty w postaci zwiększonego ruchu w sklepie lub punkcie usługowym.

Reklama podświetlana LED jest produktem skoncentrowanym na najbliższej okolicy. Skupienie uwagi osób przemierzających daną dzielnicę miasta owocuje pozyskaniem większej liczby odwiedzających. Kasetony reklamowe LED doskonale służą jako element infrastruktury ozdobnej, mającej za zadanie budowę odpowiedniego klimatu. Stylizacja reklamy podświetlanej do specyfiki danego biznesu odbywa się w biurze projektowym. Eksperci ds. reklamy zewnętrznej przedstawią skuteczne rozwiązania w danej sytuacji, bazując na doświadczeniu i wnikliwej analizie potrzeb klienta.

Ile kosztuje zewnętrzna reklama świetlna LED?

Cennik banerów lub kasetonów podświetlanych LED wymyka się utartym schematom. Konieczność personalizacji rozwiązań sprawia, że ostateczna kwota staje się wypadkową takich elementów jak rozmiary reklamy LED, funkcje sterujące, moc wynikająca z liczby diod ledowych czy obecność nietypowych kształtów i materiałów. Skontaktuj się z ekspertami PSM Technik, a otrzymasz rzetelną wycenę dostosowaną do konkretnej oferty.

Wpisy na blogu

Jak przygotować się do współpracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnętrznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oświetlenia reklamy świetlnej | Jak przebiega montaż podświetlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe
Zadzwoń