Aktualności

5 skutecznych sposobów na zareklamowanie firmy podczas targów

5 skutecznych sposobów na zareklamowanie firmy podczas targów

Reklama firmy na targach wchodzi w zakres marketingu bezpoÅ›redniego, gdzie interakcja z klientem ma swój fizyczny wymiar. Stanowi to przyczynÄ™ ogromnej skutecznoÅ›ci tego typu rozwiÄ…zaÅ„ reklamowych. Klient może osobiÅ›cie zapoznać siÄ™ z ofertÄ… firmy, uzyskać szczegóÅ‚owe informacje o produktach i usÅ‚ugach bezpoÅ›rednio od wÅ‚aÅ›ciciela lub pracowników, niekiedy także je przetestować w towarzystwie specjalistów. Targi branżowe gromadzÄ… w jednym miejscu osoby o specyficznych potrzebach, co znacznie uÅ‚atwia i przyspiesza proces dotarcia do nowych klientów. IstniejÄ… skuteczne sposoby na to, jak zareklamować firmÄ™ na targach, aby inwestycja w stoisko przeÅ‚ożyÅ‚a siÄ™ na zwiÄ™kszenie przychodów. Przedstawimy zatem 5 najlepszych metod wskazujÄ…cych, jak wyróżnić siÄ™ na targach branżowych.

Jak zareklamować firmę na targach? Sprawdzone sposoby

Sposobem nr 1 staje siÄ™ odpowiednie przygotowanie stoiska. Nie wolno zapominać o fakcie, że niewielka przestrzeÅ„ stoiska na targach bÄ™dzie stanowiÅ‚a jedynÄ… wizytówkÄ™ firmy w oczach klienta. Dlatego należy zadbać o schludny wyglÄ…d tego obszaru, a także dobrÄ… ekspozycjÄ™ produktów lub informacji o usÅ‚ugach.

Jako metodÄ™ nr 2 rekomendujemy zaopatrzenie w materiaÅ‚y i gadżety reklamowe, uwzglÄ™dniajÄ…ce logo firmy, lecz zarazem cechujÄ…ce siÄ™ wysokÄ… użytecznoÅ›ciÄ… dla uczestników targów. Popularne dÅ‚ugopisy czÄ™sto zastÄ™powane sÄ… np. breloczkami do kluczy na targach samochodowych. Dlatego dobrym pomysÅ‚em wydaje siÄ™ dobranie gadżetów do specyfiki danej branży. Nawet drobne prezenty budujÄ… w Å›wiadomoÅ›ci odbiorców poczucie wdziÄ™cznoÅ›ci i zaangażowania, a także pozwalajÄ… im Å‚atwiej zapamiÄ™tać danÄ… firmÄ™ jako wiarygodnego partnera.

Sposób nr 3 dotyczy zapewnienia najlepszej możliwej obsÅ‚ugi stoiska. Chociaż wÅ‚aÅ›ciciel firmy z reguÅ‚y ma najwiÄ™kszÄ… motywacjÄ™ do aktywnego promowania i rozmów z klientami, nie zawsze jego obecność bÄ™dzie możliwa. Wówczas do obsÅ‚ugi stoiska należy wybrać najlepszych pracowników, którzy bÄ™dÄ… w stanie z pasjÄ… opowiedzieć o produkcie bÄ…dź usÅ‚udze.

PomysÅ‚ nr 4 odnosi siÄ™ do wyboru celu danego stoiska. Czy zależy nam na zdobyciu klienta już podczas targów? Czy bardziej jesteÅ›my zainteresowani zbieraniem danych na listÄ™ mailingowÄ…, nawiÄ…zujÄ…c tym samym trwalszÄ… relacjÄ™ z odbiorcami? Wyznaczenie jasnego celu pozwoli na opracowanie Å›rodków technicznych i przygotowanie atrakcyjnych materiaÅ‚ów.

Sposób nr 5 to nic innego jak aktualizacja strony internetowej, o którÄ… z pewnoÅ›ciÄ… zapytajÄ… osoby odwiedzajÄ…ce stoisko. Wprawdzie serwis internetowy nie pomoże na razie w odpowiedzi na pytanie, jak zaprezentować stoisko na targach, jednak ma on kluczowe znaczenie w późniejszym terminie. Pierwsze spotkanie z klientem musi opierać siÄ™ na zaufaniu, które wynika z doskonaÅ‚ego przygotowania przedsiÄ™biorcy do wystawienia swoich produktów. Dla niektórych branż dobrym pomysÅ‚em okażę siÄ™ możliwość przetestowania produktu na miejscu. KontynuujÄ…c przykÅ‚ad z targami samochodowymi, umożliwienie klientom przejażdżki nowym autem rozbudza wyobraźniÄ™, nie pozwalajÄ…c na ucieczkÄ™ myÅ›li przy nastÄ™pnym spotkaniu z logo danej firmy.

Marketing na targach branżowych to nie wyÅ‚Ä…cznie sucha reklama, ale przede wszystkim interakcja z osobami, które poszukujÄ… rozwiÄ…zania konkretnego problemu. W dobie cyfrowych relacji, taki fizyczny aspekt idei targów wciąż cieszy siÄ™ ogromnym zainteresowaniem przedsiÄ™biorców.

Wpisy na blogu

Jak przygotować siÄ™ do wspóÅ‚pracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnÄ™trznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oÅ›wietlenia reklamy Å›wietlnej | Jak przebiega montaż podÅ›wietlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe

PSM Technik | ul. Lęborska 3/B, 80-386 Gdańsk, woj. pomorskie | Email: psmtechnik@psmtechnik.pl Tel.: + 48 608 296 806 | NIP: 5882288016 REGON: 220655127

Produkcja | ul. Wielkopolska 248, 81-551 Gdynia, woj. pomorskie

Zadzwoń