Aktualności

Czym są litery przestrzenne i gdzie można je umieścić?

Czym są litery przestrzenne i gdzie można je umieścić?

Poszukiwanie atrakcyjnej formy reklamy praktycznie nigdy się nie kończy. Bycie zauważonym przez klienta stanowi bowiem podstawowy warunek skutecznego marketingu i sprzedaży. Bez widoczności nie ma rozwoju, a bez rozwoju firma nie jest w stanie przetrwać w dłuższym terminie. Sprowadzanie sukcesu firmy wyłącznie do samej reklamy byłoby nadużyciem, jednak nie da się zaprzeczyć znaczenia takich form budowania wizerunku jak m.in. stosowanie liter przestrzennych. Chociaż nie każdy zdaje sobie sprawę, czym są litery przestrzenne, niemal każda osoba styka się z nimi na co dzień, idąc wzdłuż ulicy czy odwiedzając rozmaite lokale firmowe.

Litery przestrzenne, jak sama nazwa wskazuje, to trójwymiarowe obiekty, prezentujące w ciekawy sposób nazwę lub logo firmy. Wykonanie liter przestrzennych odbywa się z wykorzystaniem takich materiałów jak blacha, PCV czy dibond. Litery przestrzenne bardzo często są podświetlane od wewnątrz, co dodatkowo zwiększa ich atrakcyjność. Najpopularniejsze jest tutaj oświetlenie od tyłu, dające niezwykle elegancki efekt. Dlaczego litery przestrzenne i co to oznacza dla biznesu, oraz jak z nich korzystać, aby otrzymać szybki zwrot z inwestycji? To bez wątpienia tematy, które należy pogłębić jeszcze przed decyzją o montażu tego rozwiązania. Jednak obserwując to, jak wiele firm decyduje się skorzystać z tego rozwiązania, można śmiało domyślać się ich ogromnej skuteczności.

Gdzie umieścić litery przestrzenne?

Litery przestrzenne powinny być umieszczone przede wszystkim tam, gdzie występuje duża rotacja osób. Dlatego bardzo często pojawiają się one na zewnętrznej witrynie sklepu czy wejściu do biurowca. Łatwa identyfikacja logo firmy pozwala na skuteczne budowanie zaufania, nawet jeśli na pierwszy rzut oka nie widać wymiernych efektów. Litery przestrzenne stanowią subtelny i niezwykle elegancki materiał reklamowy. Pozwalają się dowolnie kształtować na etapie projektu, gdyż dla każdego zlecenia tworzone są od podstaw.

Wady i zalety liter przestrzennych

Określenie, jakie są wady i zalety liter przestrzennych, w dużej mierze zależy od indywidualnych preferencji przedsiębiorstwa. Można jednak ogólnie stwierdzić, że stosowanie liter przestrzennych to dość kosztowna inwestycja reklamowa, w porównaniu do innych rozwiązań. Jednak poniesiony koszt ma szansę zwrócić się w krótkim czasie. Budowa atrakcyjnego wizerunku w oczach klienta to podstawa działalności, a podświetlane litery przestrzenne stanowią doskonałą metodę dla osiągnięcia tego celu. Zalety liter przestrzennych znacznie przewyższają wadę, jaką pozostaje konieczność poniesienia wyższych kosztów na inwestycję. Dobra widoczność biura lub lokalu wychodzi tu na pierwszy plan. Oglądanie liter przestrzennych jest po prostu przyjemne dla ludzkiego oka, stając się pierwszym czynnikiem budującym w świadomości klienta pozytywny obraz marki.

Litery 3D wykonane są z trwałych materiałów, gwarantujących wysoką odporność na warunki atmosferyczne. Litery przestrzenne dają się także dowolnie konfigurować podczas dokonywania zamówienia. Możliwa jest tu pełna elastyczność graficzna, dająca swobodę w kształtowaniu marketingowego przekazu. Umieszczenie liter przestrzennych w widocznym miejscu, cechującym się dobrą ekspozycją na potencjalnych klientów, daje zauważalne wyniki w krótkim czasie.

 

Wpisy na blogu

Jak przygotować się do współpracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnętrznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oświetlenia reklamy świetlnej | Jak przebiega montaż podświetlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe
Zadzwoń