Aktualności

Widzialność firmy poprzez reklamę świetlną

Nie tylko doskonały produkt ma wpływ na długoterminowy sukces przedsiębiorstwa. Bez skutecznej strategii reklamowej niemożliwe staje się dotarcie do nowych klientów i budowanie stabilnej pozycji na konkurencyjnym rynku. W dzisiejszym artykule poddamy analizie jedno z najlepszych rozwiązań reklamowych, które wpływa na poprawę widzialności firmy i buduje profesjonalny wizerunek w świadomości odbiorców usług. Dlaczego reklama świetlna okazuje się tak ważnym elementem działań marketingowych? Czym powinna się charakteryzować?

Jakie cechy powinna spełniać reklama podświetlana na budynku?

Reklamy podświetlane informują przechodniów o lokalizacji danej firmy i stanowią wizytówkę jej oferty. Obietnicę poprawy widzialności producent reklam podświetlanych musi podeprzeć doskonałą konstrukcją, zarówno pod względem estetycznym, jak i wytrzymałościowym. Kluczową cechą staje się odporność na zmienne warunki atmosferyczne. Reklama zewnętrzna musi opierać się nagłym wahaniom temperatur, intensywnym promieniom słonecznym czy wysokiej wilgotności powietrza.

Uwaga przedsiębiorców skupia się również na długofalowej bezawaryjności. Wszelkie punktowe przerwy w oświetleniu odbijają się negatywnym echem na potencjalnych klientach i odciągają ich od oferty. Podświetlana reklama musi pozostawać widoczna z dużej odległości, zachowując przy tym nienaganną, harmonijną estetykę.

Rozpatrywanie widzialności przedsiębiorstwa dzięki efektownej reklamie świetlnej należy oprzeć na kilku czynnikach: ciekawej iluminacji, właściwym rozmiarze reklamy i wywołaniu efektu głębi. Wymienione tu kryteria spełniają m.in. podświetlane litery przestrzenne i kasetony ledowe, gwarantujące łatwe dostrzeżenie z odległości nawet kilkuset metrów.

Czy można zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki reklamom podświetlanym?

Zdobycie uwagi nowego klienta rozstrzyga się już na etapie pierwszego kontaktu z witryną lub banerem sklepowym. Zainteresowanie kupujących wynika z dostarczenia im odpowiednich bodźców wizualnych, które wywołają podświadome wrażenie profesjonalizmu i rzetelności. Reklama podświetlana na budynku świetnie wpisuje się w przedstawione tu założenia.

Jej działanie rozszerza się na wszystkie godziny doby. Dzienne promienie słoneczne podkreślają strukturę nośnika reklamy. Wbudowane podświetlenie pozwala wyróżnić się spośród ciężaru wizualnego konkurencyjnych tablic, szyldów i banerów. Te same zasady obowiązują w godzinach nocnych – z tą różnicą, że wraz z ustaniem światła naturalnego, reklama podświetlana na budynku staje się widoczna z jeszcze większego dystansu.

Nowoczesne nośniki reklamy zewnętrznej korespondują z przekazem i profilem działalności firmy. Projektowanie reklamy warto powierzyć specjalistom, którzy dysponują technologią i know-how z pogranicza biznesu, reklamy i psychologii zachowań konsumentów.

Bodźce świetlne niezwykle silnie oddziałują na umysł przechodniów. W przypadku reklam podświetlanych, oddziaływanie to następuje w długim terminie, zachęcając do odwiedzenia punktu stacjonarnego w dogodnym czasie.

Nowoczesna reklama świetlna opiera się na technologii ledowej, która gwarantuje najlepszy stosunek ceny do parametrów technicznych. Ledy w reklamie zewnętrznej dostarczają pożądanej energooszczędności, tak istotnej w dobie rosnących cen prądu.

Zajrzyj na stronę z portfolio projektowym PSM Technik. Znajdziesz tam dziesiątki zrealizowanych inwestycji reklamowych, które poprawiają widzialność i rozpoznawalność marki dla podmiotów gospodarczych rozsianych po terytorium całej Polski.

Wpisy na blogu

Jak przygotować się do współpracy ze studiem reklamy? | Jak dobrać kolory do reklamy zewnętrznej? Krótki poradnik | Cechy dobrego projektu graficznego – 3 punkty, o które należy zadbać | Sposoby oświetlenia reklamy świetlnej | Jak przebiega montaż podświetlanych szyldów reklamowych?

Litery przestrzenne | Reklamy świetlne | Pylony i tablice reklamowe | Kasetony reklamowe | Attyki i szyldy reklamowe | Stoiska reklamowe | Oznakowanie wewnętrzne | Pozstałe usługi reklamowe
Zadzwoń